رهام زندگی ما

عشق مامان کلی شیطون بلا شده و مروارید هم دراورده

1393/8/1 16:26
نویسنده : مامان رهام
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم پسرم زندگیم خوبی مامان ؟ خخخخخخخخ

 

الان شما خوابیدی دیشب تا 4 صبح بیدار بودی واییییییییییی داشتم میمیردم از بی خوابیniniweblog.com شما هم مشغول بازی niniweblog.com    niniweblog.com شب قبل و شبهای قیل هم همین طوری هستی تا 3 یا 4 صبح بیداری منم تا 11 صبح میخوابم فقط 7 ساعت اونم چه خوابی niniweblog.comصد بار میونش بیدار میشی شیر میخوریniniweblog.com صبح بابا میخواد بره سرکار با سرو صدای اون بیدار میشم کالا خیلی خسته هستم و کم خواب گریهههههههههههههه چرا زود نمیکیری بخوابی اخههههههniniweblog.com

niniweblog.com

 

عزیزم دو تا مروارید دیگه بالا چند روزه نوک زده بیرون مبارکتتتتتتت باشه niniweblog.com اینو چند روزه دیدم که دیشب بابا یهو صدام زد گفت ببین یک دندون دیگه هم از پایین نیش زده الان به سلامتی 4 تا کامل داری و 3 تا نوک زده که میشه 7 تا مروارید کوچولو عشقممممممم داره  دیگه اینکه شما هنوز خودت به تنهایی راه نمیری کل خونه رو متر میکنی ها ولی دستتو از مبل یا دیوار ول نمیکنی فکر کنم ترسیدی اخه یکی دو بار با کون افتادی زمین به خاطر همین ترسیدی ولی عزیز و خاله ها چند تا راهکار یادم دادن که میخوام به زودی روت امتحانش کنم niniweblog.com

دیگه جونم برات بگه شیطون بلا خیلی شدی خونمون از دست شما اقا شده مسجد همه وسایل دکوری و غیره رو برداشتم مبل هارو یک جوری چیدم شبیه اتوبوس شده خخخخخخخ هیچی تو خونه نیست بازم شما میری و به یک چیزایی گیر میدی که دهن مامان بابا باز میمونه ترس از روشن کردن شومینه رو هم که دارم و شده استرس هر روزم چه جوری باید شما رو کنترل کنم . میری تو اشپزخونه و فرش میدی بالا و در راه اب برمیداری اخهههههه تو به اون چیکار داری فوضول خاااااان ببین

 

موهاتم که میبینی این قدر خوشگل کوتاه شده کار باباته بهش گفتم موهات میره تو چشمت کمی کوتاش کنیم گفت خودم کوتاش میکنم که زد این جوریت کرد niniweblog.comههههههههههه  اشکال نداره بزرگ میشی یادمون میره

niniweblog.com

 

راستی هفته پیش هفته کودک بود عزیز اشرف برات یک کادو خوب گرفت که علاوه بر اینکه سرگرم کننده هست برای شما یک فایده هم برای مامان داره دستشون درد نکنه اینم فایدش niniweblog.com

خخ

 

 

niniweblog.com

 

 

پسرم شما از اونجایی که بیکار نمیشینی سر دستمال کاغذی های خونه هم بی کلاه نمونده

اینم از سرنوشت دستمال کاغذی های خونه ما niniweblog.com

 

دیگه چی برات بگم جونم الان شما بیدار شدی و اومدی وایسادی جلو من میخوایی لپ تاب بترکونی و من باید زودتر برم عشقمممممم همیشه سلامت باش و سرحال همه اینا فدای یک تار موت تا دفعه بعدی که مامان بیاد برات بنویسه به خدای بزرگ میسپارمت niniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (0)