رهام زندگی ما

رهام سقای امام حسین

1393/8/21 17:08
نویسنده : مامان رهام
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممم پسرم بازم معذرت به خاطر اینکه دیر به دیر میام اصلا وقت نمیکنم عزیزم وگزنه دوست دارم تند تند بیام برات مطالب و کارهای جدید شما رو بزارم عزیزم ماه محرم شروع شد پارسال این موقع شما توی دلم بودی و مامان داشت لحظه شماری میکرد برای دیدنت دیگه کم کم داشتم نزدیک میشدم به اینکه روی ماه تورو ببینم واییییییییی که نمیدونی ماه اخر بارداری چقدر دیر میگذره همه ماه ها به کنار ماه اخر هم به کنار هم ساعتش اندازه یک روزه مخصوصا برای کسی مثل من که بارداری سختی هم داشته باشه ولی خب به لطف خدا شما الان پیشمونی گل پسرم پارسال روز علی اصغر که بود یعنی روزی که حضرت علی اصغر (ع) که طفل 6 ماهه امام حسین (ع) بوده و امام حسین از کسایی که به جنگ با اون برخواسته بودند و اب را بر امام و خانواده یارانش بسته بودند تقاضا میکنه که به فرزند 6 ماهه اون رحم کنند و اب به اون بدهند ولی بی وجدان ها یک در عوض اب یک تیر به سمت علی اصغر پرتاب میکنند و اون رو شهید میکنند برای مظلومیت امام و فرزندش علی اصغر روز شهادتش رو هر سال همه مادرهایی که طفل شیر خوار دارند جمع میشند و عذاداری میکنند . پارسال من پای تلویزیون بودم و این مراسم نگاه میکردم از خدا خواستم که شما صحیح سالم به دنیا بیایی و سال دیگه سقا بشی با هم بریم این مراسم که خدا رو شکر دعام براورده شد و صبح روز جمعه 93/08/09 با خاله اکرم و عسل که من ازشون خواهش کردم همرامون بیام رفیتیم اونجا خیلییییییییییی فضای خوبی بود همه مادرها بودند و بعضی ها هم بچه هاشون مریض بودبرای شفا اورده بودنشون که انشاله خدا خودش شفاشون بده و خیلی ها هم که بچه های نداشتند اومده بودند تا خدا بهشون بچه بده خدا انشاله حاجت همه رو بده .

از اون روز بگم از اونجای که شما تا 4 صبح مثل همیشه بیدار بودی صبح خواب الو رفتیم و شما هم تا اخر مراسم فقط خواب بودی من تعجب کرده بودم با اون صدای بلند گو ها و مداح چه جوری خوابت برده بود ولی توخونه تا یک هیس کنی بیدار میشی فقط برای چند دقیقه بیدار شدی دوباره خوابیدی شلمممماااان کوچولو

ولی فضای روحانی و خوبی بود امیدوارم خدا در پناه خودش تو رونگه داره عزیزم و جز یاران امام زمان و امام حسین ائمه باشی انشاله چند تا عکس هم ازت انداختم که میزارم برات اینجا و یک نذر نامه که یادگاری برات بمونه اگر خدا کمکم کنه سال دیگه باز میبرمت گلم .

راستی مامان نون ماست هم داد عزیزم کسی که سقا میشه باید نون ماست بده به مردم دادم ولی ازش عکس ندارم ببخشید .

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)