رهام زندگی ما

رهام حرف میزنه و دو تا مروارید دیگه دراورده

1393/6/25 16:59
نویسنده : مامان رهام
145 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم سلام مامانی ببخشید دیر به دیر برات مینویسم ماشاله این قدر شیطونی niniweblog.comکه فرصت هیچ کاری برام نمیزاری منم نمیتونم بیام از کارهای جدیدت بگم بالاخره امروز خوابوندمت تونستم بیام البته اگه الان بیدار نشی به محض اینکه ببینی من پای لپ تابم میایی شروع میکنی به کوبوندن رو کیبورد منم باید پاشم برم . عزیز مامان الان تقریبا 10 روزی میشه که به طور واضح سه تا کلمه رو میگی دد . دیدی . بابا گریهههههههههه مامان نمیگی

میگی بابا قبلش بابابایی شرط بندی کرده بودیم من گفتم اول میگی مامان بابا گفت نه میگه بابا که من شرطو باختم نمیدونی چقدر ناز میشی وقتی اون دندون های کوچولو میندازی بیرون میگی دد. بابا مامان قبونت بره

niniweblog.com دو تا مروارید دیگه هم دراوردی پسرم الان یک ماهی میشه  اون بالا الان 4 تا مروارید داری دو تا پایین دو تا بالا مبارکتتتتتت باشه niniweblog.com

 

عزیزم مامان قربونت بره الهیییییی موش بخورتتت خیلی دوست دارم پسرم هر روز بیشتر عاشقت میشم البته

 

خیلی شیطونیniniweblog.com بعضی وقتا حسابی خستم میکنی niniweblog.com هر شب تا 3 صبح بیداری تازه 3 میخوابی خدا رو شکر سرکار نمیرم وگرنه باید چیکار میکردم البته من به ساعت 3 راضیم قبلا تا ساعت 7 صبح بیدار بودی از 12 شب تا 7 صبح برای اینکه خوابم بپره میرفتم از یخچال یخ برمیداشتم میزدم صورتم خوابم بپرهniniweblog.com اون موقع کوچولو تر هم بودی نمیتونستی بشینی یا خودت بازی کنی همش تو بغلم بودی میترسیدم خوابم بگیره از دستم خدایی نکرده بیافتی زمین ولی خوب گذشت دیگه با زور تونستم یک عکس ازت بگیرم که دندون هات معلوم شه اخه

دندون هات ریز هستند هنوز کامل درنیومدن زیاد معلوم نیستند خخخخخخخخخ

niniweblog.com

اینم یک عکس دیگه که خاله جونت دخترت کرده چه پسر کشی میشدی اگه دختر بودی عزیزم همه پسرا برات صف میکشیدنniniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)